mor til skatten :) Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 permisjonen går ut i oktober.jeg fikk meg plutselig en ny kjempejobb og jobber nå 2 dager i uken frem til oktober.. har sagt opp den andre jobben... ny arbeidsgiver og jeg har en avtale om at jeg får dagene igjen i form av ferie når jeg ønsker det..... vet ikke hva jeg skal gjøre..snakke m nav?? inviklet det der..det er jo kun snakk om en mnd og en utbetaling.. får jeg ikke lønn nå da..?vet noen noe om dette?
Trollkatt Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Du må i hvert fall melde fra til nav med en gang. Det som skjer er vel antagelig at du får avkortet permisjonspenger, men jeg hadde ikke tatt sjansen på ikke å snakke med nav om det.
Herkules Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Du kan kanskje få til at du får 60% permisjon og40% jobb for så å forlenge permisjonen din med det du jobber. Mener du ikke mister penger bare, du må bare lage en avtale på gradertuttak. Siden arbeidsgiveren din ikke betaler deg lønn for de dagene du jobber så vil det jo ikke rapporteres inn noe inntekt på deg. Dere har jo også avtalt at du skal ha fridager tilgode. Så sånn sett så hadde jeg ikke hatt så dårlig samvittighet overfor nav om du og arbeidsgiver hadde ordnet opp dere i mellom, men det skal jo avklares med nav egentlig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå