iznogood Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 For hun har bursdag i dag!!! Igjen; gratulerer masse med dagen!
iznogood Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2008 var ikke det at jeg føle meg oversett, altså - men du må minst ha din egen bursdagstråd. :-)
Ronja&Odin Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 grattis for mamman til 2 søte =))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hipp hurra for deg som har bursdag idag!!! Sender deg en ekstra varm trøsteklem med håp om at alt blir bra for deg:-)
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Gratulere kjempemasse me dagen!! Og masse lykke til med alt fremover! Stor klem fra
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer masse med dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå