Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Heisann! Her var det jammen mye spennende lesestoff når man er midt i prøving Føler seg jo litt alene for sånne ting skal jo være "hemmelig" for de rundt en enda... Så, - godt med en sånn nettside, så jeg kan grave etter ting jeg lurer på... Forresten...lurer på... IKM er nevnt ofte, og hvis jeg har skjønt det rett er det første mensdag..? Dvs. at min er nå til lørdag (seeent fredag), og da er saken; jeg klarer ikke vente helt til helgen med å teste!!! Noen som har erfaring med å teste så tidlig kanskje? Sjekket litt, og den jeg bare MÅTTE kjøpe i dag skal visstnok kunne brukes fra 4 dager før forventet mens. Så... MÅ bare i morgen tidlig...!!! Har en liten følelse, murring og bobling i magen...men er for godt til å være sant i så fall, - har ikke prøvd så lenge... Men hadde vært så moro
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Velkommen! Kjempe greit å ha noen å prate med dette om, dele tips, erfaringer osv. Stemmer at IKM er første dag i neste mens. Jeg har det til mandag. Dum som jeg var testet jeg i kveld bare for å "se".. UFF.Veit jo at det ikke ville gitt noe utslag, men jeg måtte bare.. hehe. Den var altså neg. Du kan teste 4 dager før ja, altså i morra om du vil! I dag og for den saks skyld, men kanskje greit å vente på morgen urinen for å være helt sikker. Lykke til!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Uff, det var synd da Tenkte å vente til i morgen tidlig for å være mer sikker ja... Bare så utrolig kjedelig hvis den er negativ.. men da har vi jo et håp til helgen/neste uke og da Måtte sjekke boka jeg skrev i på førstemann på 8 år, og da testet jeg negativt 4 dager før, og så positivt Har to barn fra før, men hjelpe, - dette hadde jeg glemt!
BlessItBe Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg har også testet mange dager før. Skulle ha mensen i dag, men den har ikke kommet. De testene jeg tok tidlig var såklart negative. Men tok en i dag og i går, og jeg synes jeg kan skimte en svaaaak veeeeldig svak strek, men er redd for at d bare er i hodet mitt:p
Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Men da er det jo fortsatt håp da!! :-) Kanskje du bare hadde sen eggløsning vettu. Blir spennende å teste i morgen, selv om det kan være for tidlig, men kroppen min er så rar om dagen. Kan ikke huske at jeg begynte tidlig med dilla/lyst på forskjellige ting de to andre svangerskapene. Men nå har jeg hatt sinnsykt lyst på bacon!! ..hihi.. i snart en uke..hmm.. håper det ikke bare er innbilning altså. Puppene begynner å bli ømme og, men det gjør de forsåvidt før mensen ellers, så.. tvitvi.. Lykke til til deg så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå