Gå til innhold

Det er nesten for ille:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Årets første ferske suppe med kjøtt og sursøt saus, og ingen å dele den med. Jeg har mye så vekommen skal dere være. Men fort dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo ha gitt beskjed litt tidligere;-) Nå har jeg allerede spist.

Skrevet

Fersk suppe med kjøtt OG sursøt saus??

Nei, den kan du jaggu ha for deg sjøl ;-p

Skrevet

Nei takk, jeg har nettopp spist en enorm porsjon med pesto pasta, nylaget av basilikum fra hagen. Samme problemet, her forresten - jeg er den eneste i huset som liker pesto....

 

(PM tilbake, forresten. Må man si det her hver gang? Din pm til meg var min første!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...