prekæs Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Årets første ferske suppe med kjøtt og sursøt saus, og ingen å dele den med. Jeg har mye så vekommen skal dere være. Men fort dere:)
xxxJulianexxx Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Du kunne jo ha gitt beskjed litt tidligere;-) Nå har jeg allerede spist.
AndreVonDrei Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Fersk suppe med kjøtt OG sursøt saus?? Nei, den kan du jaggu ha for deg sjøl ;-p
Tokatter_USA Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Nei takk, jeg har nettopp spist en enorm porsjon med pesto pasta, nylaget av basilikum fra hagen. Samme problemet, her forresten - jeg er den eneste i huset som liker pesto.... (PM tilbake, forresten. Må man si det her hver gang? Din pm til meg var min første!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå