MissAntrop Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Om en mnd reiser jeg og min kjære til Paris for en romantisk weekend fra fredag til mandag. Lillejenta skal være hos besteforeldrene som hun er kjempeglad i! Jeg synes jo 3 netter borte blir lenge, så derfor bestilte jeg fly slik at vi skulle rekke å si hadet til henne på morgenen. Nå har SAS endret flyplanen, så dvs at vi har 30 min på oss fra vi lander på Gardemoen til flyet til Paris tar av. SAS sier det skal gå greit, men de kan ikke ta høyde for event forsinkelser. Det skjønner jo vi også. Men da er igrunnen spørsmålet om vi skal satse på et tidligere fly som igjen betyr at vi ikke får sagt hadet på morgenen til jenta vår og at hun må sove bort 4 netter istedet for 3... Hva ville dere ha gjort?
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Ikke spørsmål engang, hadde booka et tidligere fly.. Tror nok ikke jenta di bryr seg så veldig om dere sier hadet på kvelden, eller på morgenen..
LegallyBlond Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Om jeg først skulle reise på tur, og ungen har det fint med besteforeldrene og er trygg der så hadde jeg valgt tidligere fly og 4 netter borte. Om jeg ikke husker heeelt feil er vel jenten din omtrent på alder med min yngste, rundt 1,5 år? Da synes jeg ikke det er sååå ille å være borte noen netter =) Om dere er med henne helt til hun legger seg om kvelden så er det jo egentlig ikke store forskjellen. Utrolig kjipt om dere ikke når flyet til Paris, den sjansen ville jeg ikke tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå