Gå til innhold

hva gjør dere på ikveld jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg står å lager eplekake å sjekker ut bim.

fikk et lite kick på kake:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter å ønsker jeg hadde ork til å bake eplekake! ;)

Skrevet

Venter på unge mødre og paradise hotel! ;D

Skrevet

den blir nok litt mislykket da:p eggedosis er veldi godt:p

Skrevet

Kjeder meg grundig!

Har begynt å bli dritlei kveldene. De varer så lenge siden jeg sliter med søvnprobl for tiden. Er lei av tv, er lei av sofaen, er lei av stua!!

Håper å finne en godt stilling etterhvert og finne fram babyteppet igjen og strikke på. Synes ellers fryktelig synd på meg selv siden jeg er kjempeforkjøla og har fått noen voldsomme smerter i beina/nedentil.

Skrevet

en vanlig tirsdagskveld er TV kveld. først greys anatomy så medium, mens det fortæres en skål pistasjeis med sjokoladesaus. Dette er min lørdagskveld:-)) Men det spørs hvordan det blir med pistasjeisen i kveld, er ennå kvalm etter det der J...... kjøttet.

Skrevet

ja nattesøvn hva er det for noe? mini ligger å vrir seg i ribbeina så jeg får ikke sove:s har 9 lange uker igjen.

satser på at kaken er ferdig til grey's:p

Skrevet

Sitter på BIM å venter på at greys skal begynne:-)

Skrevet

hmm.. jeg har bakt en god pai med brokkoli;) ellers så sitter jeg å ser på en gammel alien film ellernoe, eller gubben gjør det og jeg kjeder me å venter på at paien skal bli ferdig i ovnen.. varm mat er nok ikke lurt så sent på kvelden, men men;)

Skrevet

Har sett Greys, lagt under teppet på sofaen og fryst litt. Bedre nå, foran BiM, med Medium i bakgrunnen...Og på vei inn i WoW ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...