*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 jeg står å lager eplekake å sjekker ut bim. fikk et lite kick på kake:)
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Sitter å ønsker jeg hadde ork til å bake eplekake!
Mamsen87 :) Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Venter på unge mødre og paradise hotel! ;D
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 den blir nok litt mislykket da:p eggedosis er veldi godt:p
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Kjeder meg grundig! Har begynt å bli dritlei kveldene. De varer så lenge siden jeg sliter med søvnprobl for tiden. Er lei av tv, er lei av sofaen, er lei av stua!! Håper å finne en godt stilling etterhvert og finne fram babyteppet igjen og strikke på. Synes ellers fryktelig synd på meg selv siden jeg er kjempeforkjøla og har fått noen voldsomme smerter i beina/nedentil.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 en vanlig tirsdagskveld er TV kveld. først greys anatomy så medium, mens det fortæres en skål pistasjeis med sjokoladesaus. Dette er min lørdagskveld:-)) Men det spørs hvordan det blir med pistasjeisen i kveld, er ennå kvalm etter det der J...... kjøttet.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2008 ja nattesøvn hva er det for noe? mini ligger å vrir seg i ribbeina så jeg får ikke sove:s har 9 lange uker igjen. satser på at kaken er ferdig til grey's:p
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Sitter på BIM å venter på at greys skal begynne:-)
isabelan Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 hmm.. jeg har bakt en god pai med brokkoli;) ellers så sitter jeg å ser på en gammel alien film ellernoe, eller gubben gjør det og jeg kjeder me å venter på at paien skal bli ferdig i ovnen.. varm mat er nok ikke lurt så sent på kvelden, men men;)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Har sett Greys, lagt under teppet på sofaen og fryst litt. Bedre nå, foran BiM, med Medium i bakgrunnen...Og på vei inn i WoW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå