Mali Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Neida! Det mener jeg selvfølgelig IKKE!! Men ble ganske provosert over lederen i unge Høyre som for noen dager siden hadde et innlegg i Dagbladet angående kontantstøtten og innvandrere.... Han mente ordningen er diskriminerende og burde avvikles fordi den gjør at innvandrerkvinner går hjemme med barna, som dermed ikke får gå i barnehage og bli integrert i det norske samfunnet. Greit nok! Men er det greit for meg som etnisk norsk trebarnsmor som ønsker en sånn "samfunnsgode" for å kunne være hjemme noen år med barna mine, at politikere mener i større og større grad at slike ordninger/ "goder" for folket skal tilpasses minoriteten av landets befolkning? Hva mener dere om kontantstøtten?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg mener at kontantstøtten må gjelde for alle eller ingen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Mener den bør avskaffes, og konsekvensene av kontantstøtten som dårlig integrering er vel bare en av flere grunner til at den bør fjernes. Kontantstøtte er det kun de økonomiske priviligerte som har mulighet til å benytte seg av. Vi andre må jobbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå