*snuppa* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Vi har en typisk utejente på 3,5 år. Ettet en dag ute i barnehagen er det så vidt hun rekker å være hjemme og spise middag før hun vil ut igjen=) Kjempefint selvsagt! Iallefall nå som hun har begynt å være ute på lekeplassen uten oss foreldre (joda det er litt tidlig, men vi bor i et felt med mye unger ute og vi har oversikt over lekeplassen hjemmefra) Må innrømme at vi foreldre ikke orket å være ute i flere timer rett etter jobb.. Hva med ungene deres? Bare sånn for nyskgjerrighets skyld=) Vi har også alltid pakket godt på ungene våre og så har de sovet ute i nesten all slags vær, og er været for ille står vogna i gangen med krok på døra på gløtt! Håper minstejente blir like glad i å være ute også=)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Han er så liten at han ikke kan styre slikt selv enda, så det blir vel mest inne når han er her sammen med oss. Men ser jo i barnehagen at han trives veldig godt med å være ute, så vi må kanskje bli litt flinkere til det ;-)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg har en ute-gutt.. Han blir kjempesint om han ikke får være LEEENGE ute etter at vi kommer hjem fra barnehagen. Er ikke så gammel, men vet hva han vil Sover ute i all slags vært. Gjort det fra han var født.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Begge guttene på 3,5 og 1,5 liker seg best ute. Det er også lettest å ha de ute, for da ordner de seg selv - trenger ikke å sette de i aktivitet for å si det sånn =P Men iom at de ikke får være ute aleine ennå så må de jo være med meg inn når jeg er lei, hehe =P
Helene <3 Sarah Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Hun ligger absolutt an til å være en uteunge, men må innrømme jeg har funnet det bittelitt problematisk en liten stund når det har vært fuktig, men likevel for varmt til utedress, og hun ikke har gått selv.. Skal få være mye mere ute nå som hun kan kles bedre og går på egne ben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå