Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Om den ene søsteren din døde og hun hadde 3 barn, hadde du tatt dem til deg om du selv hadde 4 barn?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 JA, det hadde jeg gjor, uten tvil. Jeg liker veldig godt å være sammen med barn, og vi har et svært hus med 6 soverom. Men dette blir jo svært hypotetisk da, jeg har ingen søster en gang..hehe!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Ja, absolutt!! Har fire barn selv, og har tenkt på det tidligere om jeg ville gjort det. Nå har ikke søsteren min barn enda, men svigersøsteren min har fire, og jeg hadde ikke vært i tvil om å ta dem til meg!! Hadde kanskje blitt litt trangt her, men det spiller ingen rolle!
juhuuuu Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Hadde strukket meg langt for å få det til, ja. Og om det hadde blitt helt umulig for meg, så hadde familien i fellesskap sørget for at de hadde blitt boende sammen hos noen de var trygge på. Det er i grunnen det viktigste.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Ja. Det er det minste man gjør for barna man er tante til. Selv har jeg flere enn 4 barn, men hadde ikke tvilt et sekund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå