MissAntrop Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Skal i bryllup og har kjøpt en nydelig middelalderinspirert kjole i grønt (ligger bilde av den i albumet mitt her) - http://cgi.ebay.com/MEDIEVAL-FOREST-PRINCESS-DRESS-TUNIC-GARB-SCA-LARP_W0QQitemZ300254235356QQihZ020QQcategoryZ19255QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Problemet er at jeg aner ikke hvilke type sko jeg kan ha til en slik kjole. Hjeeeelp!
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hei, får ikke sett bildet når jeg prøver å legge inn adressen du ga. Men, middelalderkjole med grønt, bronsje eller gull sko?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 jeg tror flate ballerinasko gjør seg best til en sånn kjole! kanskje i gull.
MissAntrop Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg tenkte selv på sandaler, men sandaler i oktober i Trøndelag er vel en sjanse å ta. Men ballerinasko, det skal jeg jommen meg sjekke ut. Takk for tips!
MissAntrop Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 Kanskje du har tips til noe bra shape wear også? Jeg burde vel egentlig ha en heldress, hvis ikke buler det ut der hold in strømpa stopper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå