Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hei... sikkert et teit spørsmål, men hvor ofte er det vanlig å møtes når man er kjærester.. Har vært sambo så lenge at jeg har glemt hvordan det var før.. Nå har jeg møtt en super fyr, men han har jo ett liv uten meg og liksom... egne barn, kamerater, trening etc... Vi har kontakt på sms/ msn hver dag, og møtes en til to ganger i uka..og da er det kjempekoselig.. er det sånn det er når man møter en fyr med etablert liv? Det er for tidlig å møte barn etc, så sånn må det jo nesten bli..eller? ? ?
alene pappa Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 hva som er passe må man jo nesten føle på selv da. om jeg hadde møtt noen jeg liker og blitt forelska så hadde jeg hvertfall ønska mere enn en til to ganger i uka. ang barn så kommer vel det litt ann på da. i mine øyne er det ikke noen krise, ettersom i begynnelsen kan man jo bare utgi seg for å være venner ovenfor barna. da er jo ikke det noen forskjell fra andre venner på en måte. men det blir jo opp til hver enkelt da og hva de føler er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå