*Ønskergjerne* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 ble spådd (ikke her) av en som skulle se om d ble barn snart på oss... han så ingen barn neste 8 år!!!!!!!!;(;(;(;(;( men flere av dere her har sagt det vil skje snart.. kan noen spå meg igjen?? jeg 220885 han 010985 var på GU idag å alt så greit ut - ble tatt prøver å å håper de også ser bra ut... venter TR i dag eller i morra... tok test igår-negativ... :( hmmm... skjer det noe snart eller må jeg ha en utredning/få hjelpemidler? prøvd snart 1 år... mvh h.t. og j.b.
MyB@by <3 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 jeg blir litt "blokkert" av den infoen du gir... jeg får liksom ikke så lyst til å gå inn på deg i frykt for å få frem det samme som denne andre har spådd... men uten å gå noe inn på deg kommer tall 2 til meg.... mulig 2 år..
*Ønskergjerne* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 skjønner... så du ser ikke noe nå snart da??? var jo på undersøkelse å de mente alt så greit ut... d er altså ikke greit da.... :(
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Ett lite tips! Send PM til nattinatt her inne. hun er kjempeflink!! Åsså ikke oppgi så mye info,bare spør om de kan se noe rundt dette eventuelt problemer eller når du blir gravid fks..
MyB@by <3 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 gjør som anonym sier du.... og ikke fortell hva andre har spådd... er nok ikke no galt med deg:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 forresten jeg spår jeg også men pga at jeg ikke har tid fortiden spår jeg ikke her inne..men iallefall jeg kan ikke se noe problemer på deg! Mulig graviditet i jan 2009. men som sagt er det lenge siden jeg harspådd å ville heller stolt mer på nattinatt!syns du skal spørre henne jeg:) hun er superflink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå