Ulldott Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Alle innleggene mine blir slettet men jeg får prøve meg igjen... Jeg reagerer på at folk legger ut veldig mye personlig informasjon her inne. Helt greit dersom en kun er inne for å spør om hva folk skal ha til middag ol. men med en gang en blir personlig/ufin/krangler med noen ol. er det ganske "farlig" å ha denne personlig infoen liggende. Det er virkelig ikke mye som skal til for å finne ut hvem noen er. Jeg har ved flere anledninger kjent igjen folk her inne og det utifra nick som "anne81 med en gutt og en jente". SELVSAGT er jeg helt i mot at noen blir hengt ut med sitt virkelig navn. Men sånt kan skje når noen kjenner en igjen. Bør ikke folk være litt forsiktige, spesielt de som legger seg på en litt ekstrem linje med språk bruk og holdninger?
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jo.. pgs at jeg ble lett å kjenne igjen pga noen episoder i livet mitt,bytet jeg nick og har ingen profil. Det er lett å tenke at en er anonym, men som oftest kan naboen være på samme nettside... Har ferska ett par jeg også, men holdt kjeft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå