Kæmma og trultene Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg er gravid igjen, hurra!! Måtte bare dele det med dere, for ingen andre enn jeg og sambo vet det jo enda...er vel bare 4 uker eller noe deromkring....men HURRA!!!!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer så mye og lykke til videre i svangerskapet :=)
gravid igjen :) Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 så koselig. gratulerer sååå mye!!! kos deg og lykke til
Gjest Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer!! Mai er en flott tid å få baby på. Ønsker deg alt godt i svangerskapet, lykke til fremover:o)
mamma sin kompis Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer jeg vil å...men må nok la livmora hvile en stund til. Fikk i slutten av Juni hehe
Kæmma og trultene Skrevet 2. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2008 Ja mai er finfint - førstefødte kom også i mai. Vi liker det regelmessig her i huset hehe
Slalotte Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer Følte i går at jeg vil bli gravid igjen.. Skape et nytt liv siden pappa døde i overigår.. Men bli nok litt stress siden jeg har en sønn på bare 8 mnd.. hehe.. MEN GRATULERER SÅ MYE!!!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer!!! Mai er beste måneden å ha bursdag i ;-) Lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå