Gå til innhold

Tror det er noe galt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 17 nå, og har enda ikke kjent noe spark/ bevegelse eller noe.. Har heller ingen kul på magen enda, så begynner å lure på om det er noe galt? Andre skriver jo at de allerede har kul på magen når de er helt nede i uke 13!

Er redd jeg.. Tenk om jeg kommer på ultralyd ( 10. september) og det ikke er noe der?? :( huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger nok ikke å være redd. Noen kjenner jo ikke liv før uke 21, og magen kan jo også komme så seint som i uke 22 eller noe.. Trur nok du kan ta det helt me ro :)

Skrevet

Hei

Ingen fare. Jeg er 2 gangs og kjente ingen ting før i uke 21. Dette på grunn av foran liggende morkake. Men nå kjenner jeg masse og er i uke 24. Men samboer`n har ikke kjent noe ennå. Så det tar mye lenger tid denne gangen. Så du må bare være tålmodig og plutselig er småtten din sterk nok til å gi deg tilbakemeldinger.

klem

Skrevet

Jeg hadde det akkurat på samme måte i uke 17: ikke antydning til bevegelse eller mage. Men på UL i uke 18 sprellet babyen voldsomt likevel :-) Nå er jeg i uke 25 og det er først den siste uken at magen har skutt fart, nå er den plutselig stor! Og kjenner endelig liv hver dag. Man blir redd, særlig av å lese alle som kjenner liv så tidlig her inne. Men hold ut til 10., det går helt sikkert bra! :)

Skrevet

Tusen takk for kjempe gode svar! Er så utrolig betryggende å vete at andre har hatt det som meg før, hvor det viste seg at alt var i orden:)

Skrevet

Helt normalt. Med 1. mann kjente jeg ikke liv før

uke 22. Fikk mage før uke 25. Ble aldri stor. Liten søt kul. hehe

Skrevet

Du trenger helt sikkert ikke bekymre deg, men lettere sagt enn gjort :) Kan du ikke ringe jordmor el lege for å høre om du kan få komme innom bare for å høre hjertelyd da? Er det snille har de forståelse for det.

Skrevet

Det er helt normalt å ikke få mage tidlig også, så det er ingenting å bekymre seg for. Tenk at det faktisk finnes folk som før unger uten å vite at de har vært gravide engang!!!

Og det er faktisk mer normalt enn unormalt å ikke ha kjent liv i uke 17. Vent 3-4 uker, så kjenner du det nok :)

Jeg er 19+6 og jeg har ikke kjent særlig.. 4-5 ganger kanskje.. ellers er det stilt.. gynekologen sa det sikkert kommer om 2-3 uker på meg..

Skrevet

Jeg er 22+3 og har heller ikke kjent noe liv, syntes det er litt rart men har vist forannliggende morkake jeg å da, så satser på det er derfor. Magen har bltt ganske stor så det jo noe som skjer... Men gleder m til kjenne spark fra lille beibien min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...