Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Kom hjem og ante fred og ingen fare, hørte noen rare lyder der inne. Det synet som møtte meg da jeg åpnet døren kommer jeg aldri til å glemme. der sto mannen min, og far til mine barn og spiste opp MIN stratos. Som jeg skulle kose meg med! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg gråte eller være sinna? Føler at all tillit er borte. vet ikke hva jeg ville med dette, måtte bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Kjøp en ny stratos, pakk tingene dine og forlat den mannen umiddelbart!!!
hit og dit Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Dette er eit kraftig overtramp. Har sjølv vert i samme situasjon som deg. Det var bikkja, som liksom skal vera så trofast som spiste siste stykke nordlandskake som mormor hadde laga og sendt til meg. Tilliten var brutt!!! Men me snakka oss gjennom det. Mykje tårer (for det meste mine) og mange samtaler seinare så har me sakte men sikkert bygd opp forholdet igjen. Men eg må innrømme eg stoler aldri 100% på han igjen. Klem
kelly Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Haha...Sukk, kjenner til det derre! Min mann spiser opp alt det jeg planlegger å spise, mister helt motet..siden jeg VET at jeg MÅ ha det hvis det ikke er i skapet, og da må han på butikk..igjen:P
Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Dette krever hevn..! Kjøp inn 2-3 nye stratoser, spar en av dem og smelt resten. Smør inn fine bremsespor i alle boxerene til mannen din, og la han oppdage det selv neste dag når han skal på jobb. Da skjønner han kanskje at man ikke kødder med stratos!!
Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 OG; (viktigst av alt) den du sparte nyter du høylydt mens han fortvilet leter etter rent undertøy
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Du må finne et bedre gjemmested til stratosen din!
blirjegsnartmamma Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 uff, jeg føler med deg.. Hvis du trenger et sted å sove inatt, skjønner det må være vanskelig å være i samme hus som ham, er det ledig plass hos meg.. Vi må holde sammen mot stratos-stjelende-menn!
Ulldott Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 En særdeles orginal måte å reagere på tommage!
... <3 ... Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Takk han. Du hadde sikkert ikke godt av den etter svangerskapene uansett.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 YOU HAVE MADE MY DAY!!! Tror aldri jeg har flira så godt som når jeg las dette innlegget..Hadde vært litt kjekt å sett reaksjonen hans om du hadde forlatt ham over en STRATOS!!
Gjest Skrevet 3. september 2008 #13 Skrevet 3. september 2008 Lurer på hvordan den aksjonen ville blitt om det var utroskap det var snakk om. Skaff to menn, legg den ene i undertøysskuffen til mannen og kos deg høylytt med den andre?
Tommage♀♂ Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 Hehe, ja det var faktisk et veldig godt forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå