mimmimor30 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Men det kan fortsatt ta litt tid,kan det ikke? Jeg var på kontroll i dag og da sa jordmoren at jeg er 36+2.....jeg har fullt av kynnere og er begynt og gjøres klar....Men kommer det til å ta lang tid.Vet noen det? Jeg er klar og vil så gjerne holde min lille prinsesse snart!
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 jeg har hatt to cm i en mnd nå! og tre cm en uke, så det kan desverre ta tid =( men det er jo så forskjellig! kan godt hende at det går raskere med deg!! =) jeg har to dager til termin nå, og gleder meg veldig jeg å! lykke til hvertfall =)
kelly Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Uff..jeg må jo spørre..når man får 3 cm f.eks, og vil ha sex for å ev få fart i sakene...HVORDAN blir det da??? Hva hvis mannens tingeling treffer rett på sak..for å si det sånn? Beklager min nysjerrighet...men kan tenke meg til at det ikke blir godt..:/
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 hehe! ja det kan du si! vi får bare vare forsiktige vet litt lite om dette, men så lenge sex kan få fart på ting og ingen har frarådet med det så har jeg ikke slutta å ha sex =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå