Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Bf. stiller svært lite opp. Vi skal få til en avtale nå, men han bryter avtaler osv. Fam. han har aldri vist noe sånn veldig interesse, eller de har aldri tatt kontakt selv. Men de har vært intressert om vi har treft dem tilfeldig ute, eller om vi har tatt kontakt. Farmoren til lillegutt har også sittet litt barnevakt tidligere... Det jeg nå lurer på.. Jeg har ikke snakket med dem etter at lillemann og jeg flyttet en time unna. De har heller ikke tatt noe kontakt.. Det jeg lurer på nå er om jeg skal sende en mld. til farmoren til lillemann om at de bare må si i fra om de ønsker å ta/ha kontakt med lillemannen.. Jeg vet jo ikke hva bf. sier til dem. Mest sannsynlig ingenting.. Lite kontakt der.. Han sa ikke i fra at vi skulle flytte, før etter at vi hadde flytta! Moren hans hadde sagt at det var trist, mer har jeg ikke hørt.. Dette er jo veldig ufullstendig historie.. Men ville dere tatt kontakt med den siden av familien? Det er jo bare til å sende den ene mld. Så er jo resten opp til dem egentlig.. 2,5 mnd. siden vi flyttet..
Mor&barn Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Om du syntes det er allrighte mennesker du kunne tenke deg og overlate barnet til iblandt ville jeg sendt en melding. Det kan jo ikke skade, og barn har stor glede av å kjenne familien sin. Nå i disse "skilsmissedager" er det gjerne farmødre som lider. Ta kontakt, så slipper du iallefall å ha dårlig samvittighet for det =) og kanskje du får en overlykkelig farmor som ikke har villet trenge seg på når sønnen er som han er
Mininni Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Enig med Klumpen&Meg. Forutsatt at de er mennesker du synes er OK: Det kan ikke skade å ta kontakt, kanskje blir de veldig glade for å få en "åpning" til å få være sammen med barnebarnet. Da har du spilt ballen over til dem, og har ikke noe å ha dårlig samvittighet for uansett hva resultatet blir. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 De har aldri vært noe flinke til å ta kontakt. Å hun har gjort noen ting i familien der alle setter spørsmåltegn ved. Ingen familiedame for å si det sånn.. Men jeg er usikker på om det skal ødelegge for et evt. forhold til barnebarn.. Hun trenger jo ikke passe han med det første. Men jeg kan jo si i fra. Så kan hun jo skjønne at det er helt greit å spør hvordan barnebarnet har det innimellom.. Hvis jeg ikke hører noe fra henne så skjønner jeg jo tegninga.. Bare usikker på om jeg burde ha skjønt den allerede.. Eller om hun er redd for å mase.. Takk for synspunkter=)
Mor&barn Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Om hu er en vanlig dame syntes hu ikke snakk om barnebarnet er mas =) Ta sjansen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå