Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg er i uke 24 og har den siste uken hatt vonde kynnere HELE døgnet. Spesielt vondt er det å våkne om natten med spreng full blære og en mage som er stein hard av en kjempe lang kynner. Håper dette snart kan gi seg, så jeg får slappet av litt snart. Er takk og lov sykemeldt på grunn av fæle bekken plager. Ellers hadde jeg nok gått på veggen.... Flere som har det på samme måte som meg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå