Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Har dere funnet noen måte å alikevell kunnet beholde katten(e) deres på?
Zitro Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Ja, sønnen min er allergisk mot katt og på pirkeprøvene så får han store utslag på katter. Og vi har flere katter selv... Men han regerer ikke på dem merkelig nok. Men jeg er selv allergisk mot katt og jeg reagerer heller ikke på mine katter. Er noe med at man bli immun mot sine egen dyr pga man utsetter seg for allergenene hele tiden. Men han tåler ikke andre sine katter da, han klør med engang...
Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg må forsøke å få testet ut dette her. Min gutt må ta asmamedisiner og er visst ikke allergisk mot annet enn katter. Noen ganger er han fin i lange perioder, så må han ha medisin i lange perioder. Forstår ikke dette helt jeg Kanskje låne bort kattene mine en stund å se hva som skjer, for så å låne en annens katt....
Zitro Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hvis du setter bort dine katter så må du regne med at det tar mange måneder, opp til 6 mnd, før alle allergenene etter kattene er borte. Dem sitter fast i tepper, klær, gardiner og alt som er... Min må også ta astmamedisin, men det er ikke pga katt da. Han har også astma. Men hvis din kun er allergik, så hvorfor får du ikke prøve en allergi medisin på han? Phenamin f.eks. Men du, legg merke til været når din blir værre... fuktig, rått være får min unge til å bli syk, sol og pent vær og han er frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå