Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hei jenter. Siden jeg ikke skal være med selv så sender jeg dere bookingnr og litt info på mail på FB. Håper dere får en strålende tur. Kos dere og ta masse bilder og legg ut.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Takk igjen for at du har ordnet alt! :-) Nå begynner jeg å glede meg! Noen forslag til hvor og når vi skal møtes? Skal vi ta en liten planleggingsøl først?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Heisann Jeg skal forhåpentligvis innom en 95 års dag på lørdag formiddag, så vet ikke helt når jeg får reist derfra. Når tenkte du å møtes? Er en pub inne på terminalen vet jeg :-) Gleder meg kjempemasse!!!! Og nok en gang: Tuuuuuuuuuuuusen takk for at du har stått på og ordnet så masse for oss lykkebarn!! En stoooooor skål skal utbringes til din ære på båten :-) Og kos deg kjempemasse på konsert!!!!! Klem
Endelig ny spire i magen Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg blir gjerne med på øl!!!! Hvor? Hmmm beklager lider av beslutningsvegring.... så jeg blir med der dere ( du Heidi kan bestemme,,hihi) bestemmer!!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Æsj jeg har også litt beslutningsvegring da...men jeg kan godt finne ut hvor om noen andre finner ut når. Jeg skal levere Mia hos besteforeldre på formiddagen, så jeg er klar når som helst :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 ...men vi må sjekke inn mellom 15:30 og 16:30, så vi bør senest dra (regner med at vi går, det tar vel bare 20 min) kl 16:00.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Det er jo en pub på østbanehallen.....venterommet eller hva den nå heter, og så er det en annen også der inne, men den aner jeg ikke hva heter. Vet desverre ikke om jeg når å være med dere der, men vi rekker vel kanskje en øl på terminalen før båten går også regner jeg med. Bør vel ha litt tid til å hente billettene også, men burde gå bra med klokka 16 :-) GLEEEEEEEEEEDER MEG UTROLIG MYE!!!!!!!! Weeeeeeeeeeeeeee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå