tayni Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 ligger babyen rett på eller har dere noe mellom babyen og skinnet. og vasker dere skinnet før dere bruker det? kan det isåfall vaskes i maskinen eller må det renses?
mamsen=) Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 babyen min ligger rett på skinnet, (men har klær/pysj i mellom da..) Jeg vaska det på ull program 30 grader i vaskemaskina, og tørka det flatt på klesstativet. når det var tørt tok jeg en klesbørste og gredde hele skinnet for å få det mykt og fint igjen. bruker det både i vogna og i vugga hennes, funker kjempe bra!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg har skinnet i vogna med laken over...synes det er best sånn..og snuppa sover såå godt sånn:) Når jeg går over til voksipose til høst/vinter blir det skinn uten laken over tror jeg...
*bubbs* Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg har en gulpeklut rett under hodet bare (for å spare skinnet litt).
Julimams Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Jeg har også en liten gulpeklut under hodet. Skinnet mister vel litt av isolasjonsevnen hvis man har laken over? aner ikke jeg asså...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå