Gå til innhold

Dere som har hatt soppinfeksjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. hvordan var det? Hvordan så utfloden ut, og klødde det?

Jeg spør fordi jeg nå har hatt endel utflod, som ikke klør, men de siste dagene har den blitt "klumpete", og leste på et legenettsted at cottage cheese-aktig utflod er tegn på soppinfeksjon.. Men jeg hadde sopp når jeg var gravid, og det var helt anderledes; da klødde jeg masse men bare vanlig utflod.

Håper på mange svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde det bare klødde det noe infernalskt, var ikke noe unormal utflod.

Skrevet

Hadde ingen utflod, men en forferdelig kløe i noen dager. Tok meg en Canesten - en-pille-kur, og litt krem og etter et par dager var det bra.

Har ved en anledning hatt soppinfeksjon uten å være gravid, og da var det litt mer utflod - hvit guffe, men ikke så veldig mye. Canesten gjorde susen da også. Klødde som f...

Du godt kan ta en Canestenkur, selv om du ikke har infeksjon.

Skrevet

Jeg er ikke HI, men lurer på en ting, tror jeg har en soppinfeksjon, tok en stikkpille for et par dager siden, men igår kom det deler av stikkpilleren ut igjen, hvis dere skjønner. (beklager all informasjonen.)

Det jeg lurer på er om den virker alikevel?

Smører også med krem to ganger om dagen, er det noe håp for at jeg blir ok uansett?

• 3 år senere...
Skrevet

Sopp er noe herk ja!

Skrevet
Jeg er ikke HI, men lurer på en ting, tror jeg har en soppinfeksjon, tok en stikkpille for et par dager siden, men igår kom det deler av stikkpilleren ut igjen, hvis dere skjønner. (beklager all informasjonen.)Det jeg lurer på er om den virker alikevel?Smører også med krem to ganger om dagen, er det noe håp for at jeg blir ok uansett?
Den kommer ut igjen. Derfor greit å ta den om natten og sove med truse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...