Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Bf. stiller svært lite opp. Vi skal få til en avtale nå, men han bryter avtaler osv. Fam. han har aldri vist noe sånn veldig interesse, eller de har aldri tatt kontakt selv. Men de har vært intressert om vi har treft dem tilfeldig ute, eller om vi har tatt kontakt. Farmoren til lillegutt har også sittet litt barnevakt tidligere... Det jeg nå lurer på.. Jeg har ikke snakket med dem etter at lillemann og jeg flyttet en time unna. De har heller ikke tatt noe kontakt.. Det jeg lurer på nå er om jeg skal sende en mld. til farmoren til lillemann om at de bare må si i fra om de ønsker å ta/ha kontakt med lillemannen.. Jeg vet jo ikke hva bf. sier til dem. Mest sannsynlig ingenting.. Lite kontakt der.. Han sa ikke i fra at vi skulle flytte, før etter at vi hadde flytta! Moren hans hadde sagt at det var trist, mer har jeg ikke hørt.. Dette er jo veldig ufullstendig historie.. Men ville dere tatt kontakt med den siden av familien? Det er jo bare til å sende den ene mld. Så er jo resten opp til dem egentlig..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Det er forresten snart 2,5 mnd. siden vi flyttet..
annethe Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Hvis du synes det er greit å få besøk eller dra på besøk, så synes jeg du kan sende en melding. Da har du sagt at det er helt greit for deg, så får det være opp til de. Men da gir du de ihverfall en klar beskjed om at du ikke vil stenge de ute
Snuppa! Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Ja,jeg hadde gjort det. SÅ visste de hvor de har deg. Så forhåpentligvis finner du også ut hvor du har de.
Kosel Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Jeg hadde definitivt ringt eller sendt en mld til farmor.Vi har hatt veldig god kontakt og det er veldig deilig siden bf bor så langt unna. Men vet at de har et familieforhold hvor de ikke prater like mye med hverandre som jeg er vant med. Har i ettertid nå funnet ut at de nok ville hatt mere kontakt enda tidligere, men ikke turte fordi de var redde jeg skulle ta det ille opp og bf nok ikke videreformidlet mine tanker og meninger om saken.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Men er så redd for hva bf. vil si.. Vi har jo null kontakt, hans "feil"..
Kosel Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Det hadde jeg rett og slet blåst en lang marsj i! Jeg hadde opplyst ham om at jeg hadde kontaktet moren hans. Om han har valgt å ikke ha noe kontakt er hans valg. Hans foreldre må få velge hva DE ønsker. deres barn og dem har rett på å lære hverandre å kjenne. Kan hende de også er redde fordi de ikke vet hva sønnen vil si. Jeg syntes du skal være veldig åpent for kontakt, la de passe barnet og stille opp om de ønsker dette. Si at du ønsker at barnet og de skal lære hverandre å kjenne og at du ikke vil stå i veien for dette. Vær blid og imøtekommende så blir det lettere for de å evt ta initiativ selvom sønnen deres er vrang...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Ja, jeg kommer til å ta kontakt. Så får jeg se hva de ønsker. Finner jo fort ut av det! Holder på å søke opp nr. hennes nå.. Skal ikke være lett det gitt.. Takk for råd og synspunkter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå