Gå til innhold

Til dere som jobber i barnehage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags foreldre er dere glade for å ha kontakt med?

Selv pleier vi alltid å ta oss god tid, fordi vi har mulighet til det pga arbeidssituasjon. Svært sjelden at vi har dårlig tid ved levering og henting, men legger heller til litt ekstra tid og tar gjerne en kopp kaffe med de ansatte. Setter stor pris på å bli kjent med de som har den viktige jobben med å ta vare på det kjæreste vi har og ønsker at de skal føle at vi har stor respekt for den jobben de gjør. Det virker som om de fleste er positive til oss og har en god tone. Merker også på barnet at det er mer harmoni ved avlevering og henting enn hos mange av de andre som stresses inn og ut igjen.

Men jeg lurer; hva tenker dere og ønsker dere av oss foreldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ped leder kan jeg bare si at dette høres veldig positivt i mine ører.

Har veldig god kontakt med foreldrene på min avdeling og syns det er best,for på den måten har vi en god kommunikasjon og oppfølging.Foreldrene på min avdeling er så mye på vår avdeling at når de har fri fra jobben så blir de med oss på turer:)

Jobber på stor avdeling jeg nå da så ting er litt andreledes. På små avdelinger så er dagene delt inn i to pga av soving og div praktiske gjøremål. Det som er viktig og tenke på er at dere er som regel alltid velkomne på avd men at vi som jobber ikke alltid har tid til å sette oss ned med dere og prate. Vi jobber jo vi og:)

Syns du absolutt skal fortsette har du anledning:)

Skrevet

Takk for det:-)

Vi er veldig fornøyd med de ansatte og er heldige med både ansatte og barnehage. Har to eldre som har gått i samme barnehage og kjenner en del av de ansatte og føler oss trygge på at barnet har det bra.

Men det er alltid greit å høre med dere som jobber med det til daglig.

Selv om de ansatte stadig sier at de setter pris på at vi tar oss tid:-)

Skrevet

Har du så lav selvtilitt at du må fiske etter skryt på denne nedverdige måten du gjør her?.

Jada, dere er så flinke så. Fornøyd?

Patetisk

Skrevet

Det er da vel mer patetisk å rakke ned på andre på den måten. Herregud.

IKKE HI

Skrevet

Følte du deg truffet? Skjønner at du er HI

Skrevet

TIl anonym 20.30

Ikke alle her inne er ute etter å få skryt eller å krangle.

Vi er oppriktig interesserte foreldre som faktisk bryr oss både om de ansatte og om barna våre. Noen av oss finnes faktisk - på ordentlig:-)

Skrevet

Jeg er faktisk HI og jeg var anonym 20.36 :-)

Kanskje det rett og slett er sånn at du må innse at alle ikke er som deg.

Skrevet

Hehe, nei, jeg er ikke HI. Jeg er hun som limte inn linken lengre oppe her. Og nei, føler meg ikke truffet da jeg ikke er i den situasjonen. Synes derimot det er bra at folk bryr seg om hvordan man kan gjøre det best mulig for de personene som passer BARNA deres hver dag.

Skrevet

Jeg syntes det bare er så utrolig latterlig å fiske etter skryt og positive tilbakemeldinger på denne måten. Du minner meg om en liten jente som ønsker at mor og far skal se hvor FANTASTISK du er.

Skrevet

Artig at DU sier det som oppfører deg som en ordentlig liten unge.

Jeg vet at jeg gjør en god jobb som mamma og at mannen min gjør en god jobb som pappa. Jeg ble inspirert av et annet innlegg hvor det var snakk om hva de ansatte syntes var det verste ved oss foreldre og tenkte kanskje å snu det på hodet og spørre hva de synes var bra.

Du har overhodet ingen grunn til å hisse deg opp over dette og jeg foreslår at du stikker over til krangle, eller benker deg foran Unge mødre om et kvarter;-)

Ha en fin kveld!

ps: Jeg synes faktisk at det fint at mennesker kan skryte av hverandre også og klarer fint å si takk når jeg får komplimenter. Føler meg til og med som en god mor og en hyggelig forelder!

Skrevet

Hehe...så dum du er HI. La det nå bare ligge og ikke gidd å angripe tilbake. Da blir du like dum som anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...