Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Svigermor var her i sted. Hadde kjøpt badehåndkle til eldstemann. Han er 8 år (vi skal til syden snart). Kusinen hadde fått også, men minsta fikk ikke (snart 2 år). Merkelig og dårlig spør du meg. Hva synes dere?
blirjegsnartmamma Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Fikk hun noe annet da? Hvis ikke ville jeg reagert ja! Hun er jo stor nok til å skjønne at de andre fikk, og ikke hun..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Kjipt men ikke noe jeg hadde hengt meg opp i... hadde bare spurt hvorfor hun ikke kjøpte til den minste...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Fikk ingenting. Skjønner liksom bare ikke hvorfor. Hadde det vært min mor hadde jeg spurt hvorfor ikke, men ikke til henne. Ingen stor sak, men bare lurte på om jeg er rata som reagerte. HI
blirjegsnartmamma Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Kjøp et prinsesse håndkle til henne eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå