lavrans&laura Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Eg er litt bekymra. Eg er gravid for første gang, og vet ikkje kordan det er med alle forandringene ++ Nå er eg i uke 13 +5 dager og har vert hos jordmor to ganger allerede. Begge gangene har vi prøvd å høre hjertelyd, men hører ingenting.. Er det noen andre som har opplevd det samme? Er så redd for at han/ho ikkje lever.. Eg skal tilbake til jordmora 15 sept. Håper eg hører noe da..
smilan Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hei du... Var hos jordmor første gang i går, er nå 17+0 uker. Jordmora måtte leite litt etter lyden på meg ennå jeg er 3 uker lenger enn deg.. Men skjønner godt bekymringa di.. Lykke til, trøsteklem til deg
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Trur du kan ta det me ro eg:) Viss du er veldig redd så kan du jo dra til privat ul for å sjekke Det er jo noen som ikke vil lete etter hjertelyd etter uke 16, og kansje babyen din ligger på en måte som det er vanskelig å høre hjertelyden så tidig som i uke 13
lavrans&laura Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Tusen takk for at dere svarer.. Eg trur eg venter litt før eg bestiller noe ultralyd. Skal på ultralyd 30 sept Håper bare eg hører den nå når eg skal til jordmora, så får eg roa meg ned litt.. Eg har jo merka at magen har vokst, og kan kjenne en liten kul, så det roer meg litt og
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 ja da går nok alt så bra så
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Kjenner følelsen. Blødde litt da jeg var like langt som deg og var hos legen for å finne hjertelyd,men uten hell. Blødde igjen uka etter og fikk ny legetime og da fant han hjertelyden:) Var hos jordmor da jeg var 16 fullgåtte uker,og da lette hun i nærmere et kvarter og rett før hun ga opp fant hun den. Lille luringen lå veldig langt nede;) Hun fortalte meg at bebisene ikke liker lyden doppleren sender ut og at de gjemmer seg og flytter seg hele tiden for å unngå denne... Ikke bekymre deg,alt er nok fint med bebisen din. Husker også at legen fortalte meg at ofte kan man ikke høre hjertelyden før 16 uker,spesielt hvis man har litt "spekk" på magen. De som er veldig tynne kan noen ganger høre den tidligere. Smør deg med tålmodighet så får du nok en gledelig overraskelse neste gang:)
lavrans&laura Skrevet 2. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2008 Takk for svaret babydrømmen.. Det roa meg sikkelig ) Godt å høre at noen andre har opplevd det samme, og at det går bra
Giinaღ Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Jeg var også hos jordmor i uke 13. Hun fant heller ingen hjertelyd da selvom hun lette LENGE. Bestilte en ekstratime hos legen i uke 16 kun for å høre hjertelyden, da fant hun den endelig. Er lov å be om en ekstraundersøkelse for dette. Er lenge til ulralyd tross alt Kjenner igjen bekymringen til tross for alle advarsler om å IKKE bli bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå