Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Og kjenner at det er litt deilig å for en gangs skyld kunne starte litt tidlig......en butikk med perfekte gaver for nieser er superdupert å oppdage!!! Og jeg vet det faller i smak også:-) Jippi, endelig kan jeg også kanskje skryte av at jeg skal være ute i god tid!!!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Så flink du er, må vel starte snart jeg også...Så ikke alt kommer på en mnd.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 I en butikk som heter Barneparadis:-)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 "applaus" =) Jeg er en av di som starter sent,får hetta og tom pengbok til Jul.... Du er flink,det er du jammen ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Ja, og de var jo så kuuuule også da. Jeg lurer på om nieser her også burde fått en sånn???? Hmmmmm tenke, tenke... Du forstår at de har en mamma som er over snittet kritisk til hva barna får i gave:-DD Jepp, mye fint i familien vår..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Hihi, om ikke det er flotte og praktiske og fine nok gaver, så vet ikke jeg!! Jeg vet iallefall at hun på 11 her kommer til å digge det:-)
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Så bra!! Men hva har du kjøpt? Hilsen nysgjerrigpetrine PS - Jeg begynte med julegavene i juni
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2008 Kan jo ikke fortelle det her da vet du - er jo hemmelig:-) Hahahahahahahaha!!!
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Eh... send meg en PM da vel..... PLIIIIIIIIS LIZM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå