Gå til innhold

Nån andre som e kvalm om natta? e snart i uke 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan lige våken i 3 tell 4 tima om natta pga en intens kvalme som e begynt å kommet. e 37+5 idag...veldi ubehageli..kan d være at kroppen forberede sæ eller nåkka anna???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har du prøvd å spise? jeg er i uke 38.

Jeg våkner stort sett en gang om natten og er super kvalm. Så spiser jeg en banan / frukt og da går det over.

Lykke til

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har de siste nettene også vært utrolig kvalm. Våkner 1-2 timer etter jeg har lagt meg av at jeg er så kvalm at jeg nesten må opp og spy, så jeg står opp og drikker litt vann og har endt opp m å legge meg på sofaen et par ganger fordi det derfra er kortere vei til badet.. Har også fått veldig halsbrann de siste tre ukene, så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre, føles som om jeg ligger og skal brekke meg konstant. Synes ikke tabletter etc hjelper noenting jeg. Utrolig slitsomt ja..Enda godt det snart er over. :)

Skrevet

Jeg har begynt å bli kvalm igjen. Har egentlig mistet matlysten litt også, men da jeg blir så svimmel må jeg nesten spise litt. Tror kanskje det kommer av at man er på slutten - har 2 uker igjen til termin. Har også halsbrann som gjør at jeg blir litt uggen når jeg ligger.

Skrevet

Jepp! Har hatt kvalme og oppkast om natten nesten hele svangerskapet - veldig festlig. Var litt bedre i 2 trim men det har kommet igjen her i 3 trim. Her hjelper det ikke å spise eller drikke, må bare vente til det gir seg en gang på formiddagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...