ønsker sårt en spire Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg har mensen regelmessig,har hatt det i mange år no,men plutselig kom den 3 uker etter forrige mens :S korfor? noen som vet? hjelp.. .
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Har du jort noe som kan ha forlenger eggløsningen? f.eks flyttet, stresset mye, vore nervøs lenge eller noe? det kan jo og vere at du var gravid(?) og hadde en SA, da hadde d vert vondt og i klumper.. hjalp dette deg ?
ønsker sårt en spire Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 hmm nei ikke som eg kommer på egentlig. . . Men har hatt ubeskyttet sex en del ganger i helgen,men blødningen kom jo fire dager etter det liksom,sååå gravid e eg vel ikke. . . Ikke har eg vondt heller,og eg pleier å få ømme pupper noen dager før mensen kommer,det har eg heller ikke fått denne gangen .:S
ønsker sårt en spire Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 og må vel også tilføye at det ikke e en vanlig mensen :S ikke like mye blod som det pleier å være de to første dagene. .
mini nr to på vei Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 da jeg gikk gravid forrige gang.. hadde jeg en blødning som jeg trodde var mens. reagerte på at det var mindre blod enn vanlig...men tenkte ikke så volsomt mye over det, da jeg gikkpå p-pille..og trodde jo ikke jeg skulle bli gravid da.... var ca 7uker på vei da jeg fant det ut
ønsker sårt en spire Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 fikk du blødningen når du skulle hatt mensen da? eg fikk den 8-9 dager før den skulle kommet. . . :S det som forvirrer meg litt. . og ingen tegn til mensen smertr eller noen ting. .
ønsker sårt en spire Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 ingen andre som har opplevd dette? ? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå