Mamma2OO5 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hehe føler jeg litt dumt nå, men nå har jeg lagd meg en blogg.. men jeg kan ikke se innlegget mitt! Jeg satte innstillingen på at bare inviterte kan se bloggen, men har ikke invitert noen enda (liten vits når det ikke er noe å se..). Men så skreiv jeg et innlegg bare for å teste. Kalte etiketten "test" og trykka lagre.. Men når jeg går på vis blogg på fanene så vises det jo ikke! Whyyy?
Vona Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hm, er ikke noe ekspert, men har bare lagt merke til at ved noen blogtyper, så vises ikke etikettene! Men det burde jo ligget der uansett? Er det det eneste innlegget på blogget?
Vona Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 ...forresten, kanskje du klikket på "lagre" og ikke "publiser"? At det ligger som utkast og dermed ikke synes? Gå inn på "innstillinger" og så på "rediger innlegg" og se om du ser det der.
Mamma2OO5 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Lagde et innlegg til for å teste, men ser ikke det heller...
Mamma2OO5 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Eh ja det gjorde jeg... takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå