♥tre små hjerter♥ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Ble kvalm i uke 6 sist, og fikk hyperemesis, nå er jeg gravid igjen, og er enda ikke kvalm. Er kun 5 uker på vei da, så mulig den kommer
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 1 dag etter positiv test som var dagen jeg skulle ha mens. Kastet opp i nærmere 6 måneder, hele dagen lang. nice.
Zitro Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Aldri, har hatt 2 svangerskap uten kvalme. Men jeg har kraftig svangerskapskløe og bekkenløsning da, så helt problemfrie var dem jo ikke :-)
♥tre små hjerter♥ Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 uff det hørtes kjipt ut tinkerbelle. min kvalme forsvant i uke 20. men fram til det spydde jeg rimlig greit. Nyter jo nå og ikke være kvalm, men da tenker jeg at det kanskje er noe galt....mye man skal bekymre seg for.
~~DoraDora~~ Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 I alle tre svangerskapene kom kvalmen i uke 6-7.
BettyBoob Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 uke 11, 12 og 13 var jeg uendelig kvalm... ikke før det.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Slet ikke med noe spesiel kvalme med minsten.. Gravid i uke 7 nå og ikke noe sånn kjempekvalm enda.. Får av og til noen sånne bølger.. Men gir seg like fort som de kommer.. Og ikke kastet opp en eneste gang med minsten og ikke en eneste gang enda nå.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå