Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 lurer på noe ang dette.....hva går det egentlig ut på? At man riser hverandre, eller at bare ene riser den andre fordi man har vært "slem"? skjønner ikke dette helt jeg....noen som kan si litt om hva og hvorfor og hvordan dette gjøres? Hva som er opphissende med det egentlig? Treffet en type jeg tror er litt inne på sånn nemlig, men jeg har aldri prøvd det før...hehe...og for å ikke virke heeelt grønn.....så...ja. Haha. Åpen for å prøve, men skjønner ikke helt dette...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 vet ikke helt selv hva det innebærer.. Men noen ganger når vi har hatt sex har jeg slått typen min på kinnet uten forvarsel, jeg liker å gjøre det :-) Vet ikke om spanking bare er å bli slått på rompa jeg..?? Tror det er litt sånn master og underdannighet greie??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Kjæresten min tenner på å "eie meg", dominere meg osv. Spankingen er på en måte en del av disiplineringen av hans domeone og eiendom. Han "straffer meg" om jeg ikke gjør akkurat som han sier f. eks. Det tenner meg vanvittig også.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Kjæresten min straffer også meg av og til.. Men bare på rompa... Det kan hende han drar buksa mi på knærne og legger meg over sine knær og riser meg for jeg har vært ''slem'', eller at jeg ''må'' stå på alle fire i senga og han riser meg.... Etterpå tar han meg hardt eller han bruker en dildo..... Da er jeg våt da, og det er sååååå godt..... våt ble jeg også nå....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Hos oss er det jeg som står for risinga. Mannen min blir kommandert til å kle seg helt naken, gjerne på stua (etter at barna er i seng, altså...). Først får han en liten skjennepreken, og allerede da reiser pikken hans seg raskt i været, så han liker det veldig godt. Deretter er det bare å legge seg ned over fanget mitt, og så gir ham en lang omgang med ris på rompa. Han blir så kåt at jeg må skifte klær etterpå. Ender som regel med at jeg snur ham rundt og ronker ham med hånda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå