Lillegulle<3 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Er det noen her som bruker, og som kan anbefale farge ?
Nyseryllikberta Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Øyenskyggene er gode, har mye pigmenter og er drøye. Syns det er vanskelig å anbefale farger, vi kler jo så forskjellig.... En nøytral lys farge og en mørkere i globalen er jo ganske safe da. Den mørkeste i en brun eller grå nyanse for å fremheve øyet litt;)
Bunnies by night Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 ja - de er en klar favoritt:) Jeg er lysblond og liker naturlige farger, så jeg går for en lys beige på øyelokket og en mørkebrun ved globallinjen:)
Lillegulle<3 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Har hørt så mye bra om de.. og så har det kommet så mange på strawberrynet.. men det er så vanskelig å se hvordan fargen virkelig er. Kjøpte en vex, ut fra bildet så den grå ut men den var sølv metallisk grønn aktig. Bor ikke i oslo så jeg kan ikke dra å se på de. Så lurte på om noen vet om noen som er fine ??! altså et konkret navn på øyenskyggen:) Har blå øyne og mørkt hår, kler kalde farger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå