Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 lurer på noe ang dette.....hva går det egentlig ut på? At man riser hverandre, eller at bare ene riser den andre fordi man har vært "slem"? skjønner ikke dette helt jeg....noen som kan si litt om hva og hvorfor og hvordan dette gjøres? Hva som er opphissende med det egentlig? Treffet en type jeg tror er litt inne på sånn nemlig, men jeg har aldri prøvd det før...hehe...og for å ikke virke heeelt grønn.....så...ja. Haha. Åpen for å prøve, men skjønner ikke helt dette...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 jeg vet ikke om det er det samme vi snakker om ,men når vi har sex (doggi) så smekker mannen min meg på rompa, og det er sjikkelig pirrende. liker det litt røft
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 er vel ikke så uvanelig at man tenner på spanking. Både menn og damer tenner på det. Mannen min tenner veldig på det, jeg også
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 jamen hva tenner du på ved det?? SKjønner ikke jeg...hehe... Hva gjør dere liksom? "straffer" hverandre? hehe
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Når man blir tatt bakfra så er det veldig okey å gjøre det ;-) Vet egentlig ikke hva som er så pirrende med det, det er bare nice "in the heat of the moment".. Men det er klart, det er ikke alle som liker det da. Har en venninne som skjelte ut "et ligg" pga det der. Personlig syntes jeg ikke at det er sex uten ;-)
Mamsen86 Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Spanking er helt konge! At han gjør det, vel og merke..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 men det som er tingen, er at menn slår på rompa til damene? hehe...finnes vel menn som liker dette også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå