ms.førstegang Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Heisann, vi har bestemt oss for å begynne å prøve Jeg har gått på sprøyta i ca 1,5 år, skal egentlig ta ny sprøyte nå tidlig i sept. Hvor lenge kan det ta før jeg kan bli gravid? Eller den er ute av "Systemet"? Noen som har noen erfaringer? Evt. har gått på den selv? Og har blitt gravid etter de har slutta med den ?? Er veldig takknemmelig for svar
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Det tok nesten nøyaktig 1 1/2 år til meg fra jeg sluttet og ble gravid med førstemann
ms.førstegang Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Krysser fingrene for at det går fort .. Vi i familien er kjent for å ikke kan se på en... uten å bli gravid Men takker for svar:) Ingen flere ??
babyklar er lykkelig :) Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 hei:) Vi prøver nå med nr. tre. Di to andre ble jeg gravid med med en gang, førstemann ble jeg gravid med uka etter jeg slutta med p-piller. andremann andre perioden etter jeg slutta med p-piller. Tok p-sprøyte for ett år siden, gikk ut i desember. Har ikke tatt ny siden. Fikk ikke tilbake mensen før i juni. Startet da med p-plaster ett par uker, da jeg ikke ville bli gravid akkurat da pga bryllup. Fikk da mensen 4.juli, og har siden ikke sett noe til den heller. Negative tester bare. Vært hos legen, tok blodprøve blant annet hcg, ikke gravid. Så er litt håpløst egentlig. Aner jeg da ikke når jeg har eggløsning.virker som om ting har hengt seg opp litt. Men det er jo en fare også med p-sprøyte, at man kan bli plaget med å bli gravid etterpå da... håper du slipper d:) Men sånn er ihvertfall ståa her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå