Gå til innhold

Råd til oss med veldig små pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har små pupper, så små at det ikke er pent for meg å gå i en utringet topp eller lignende. Noen med noen tips? Om jeg bruker push up, så må jeg ha den såååååå stramt rundt ryggen, at valkene tyter ut bak. nei, jeg er ikke feit, men så små pupper har jeg. Må stramme noe skikkelig for å få antydning til kløft. Har prøvd de silikon innleggene fra lindex, de som ser ut som en halv pupp, men det hjelper meg ikke med kløften, de blir jo bare større nede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

m-hm. Signerer denne. Like før jeg sverger til sokker og dopapir! *deppa*

Skrevet

Synes det er fint med små pupper jeg:-)) Men har ingen tips. Synes det ser sporty ut, og det er jo greit og lettvint vel!

Skrevet

Jeg synes også det er fint med små, men ikke med ingenting! :( Føler meg tilbake i tenårene igjen. Skulke gymmen for å slippe fellesdusjen liksom..

Skrevet

Jeg har pupper. Jeg misunner søstra mi likevel, for hun ser så mye bedre ut i utringede topper enn det jeg gjør. Hun har A-cup, og ser flott ut. Små pupper er estetisk. Store pupper er vulgært. Iallfall på film. ;-D

Skrevet

vel, jeg er 180 høy og var en a. nå er jeg en c etter at jeg tok silikonproteser. er veldig fornøyd. det koster litt men hadde spart leeeenge!! =) det ser naturlig ut og kirurgen var meget fornøyd med arbeidet. man skulle ikke trodd jeg hadde jukset ;)

Skrevet

Jeg vil også ha små pupper! Myyye enklere å finne søte topper, og man slipper bh :-) Og man kan løpe rundt når som helst, uten å tenke på at man kanskje blir slått i svime av eget puppestell.

Kløft er forøvrig svært oppskrytt. Må være deilig å kunne ha på en utringet topp uten å se vulgær ut, og uten at alle som hilser på deg ser på puppene dine før de møter blikket ditt.

Og tenk på bh-utvalget. "Alt" er jo laget for små pupper jo! Drømmer om å kunne handle en sexy bh, som i tillegg er god å ha på, til under 500 kr, jeg...

Kunne ramset opp fordelene (hihi) med små pupper i hele kveld, jeg :-)

Skrevet

det finns sikkert maaaaaaange fordeler med små bryst, og mange av de med små bryst vil ha større, de med større bryst vil ha mindre....

Fordeler og ulemper meg her og der. nytter fint lite når man ikke er fornøyd med se selv....je har en A/B cup....det er smått på meg. jegf har amge, jeg haer lår, jeg har rumpe og alt det der, men ingen ting på front paertriet. de er kjempe små, selvom det kanskje ikke høres sånn ut.

jeg er så alldeles ikke fornøyd. skal ikke ha dobbel f cup heller, men jeg vil opp til kanskje C cup....for min egen del....

Skrevet

Jeg måtte opp i 80E når jeg skulle ha BH nå....store og tunge og "hengete" pupper. BH'en sitter ikke godt nesten uansett prisklasse..

Har liksom ikke noe positivt å si om store mugger. Jeg vil ha en Bcup..

Råd? Tenk på fordelene, ikke noe annet...

Skrevet

Et godt råd: vær glad dere har små og ikke store! Det er VONDT å ha store pupper og det er DYRT og VANSKELIG å finne bh'er som passer. Jeg har 80F og vet hva jeg snakker om...

Skrevet

Har også små pupper...

RÅD:

- ikke bruk rund utringning, kun v...

- bh med silikoninnlegg

- skuldre tilbake ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...