Gå til innhold

De vil at far skal ta ut mere permisjon og være sammen med babyen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men har ikke mor over 50% stilling, mister han fedrekvoten på 6 uker. Hvor er logikken i dette??? Jeg har jobbet over 50% stilling, men har ikke dette fast på papiret, da får ikke pappa ta ut sin del av permisjonen. Blir såååå frustrert av disse reglene!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innom nav og spurte om dette.. Jeg har kun 40% stillig på papiret, men jobber laaangt over det. De mente jeg skulle krysse på at jeg har jobbet over 50%, slik at far får 6 uker. Det er ikke hva du har på papiret, men hva du faktisk jobber som teller!

Skrevet

Hmm fikk brev fra nav om at far ikke fikk sin kvote, men jeg kryssa selvfølgelig av at stillingsprosenten min var variabel. må vel snakke med de da. Men skjønner ikke i hele tatt hvorfor mors stillingsprosent skal ha noe å si for far.

Skrevet

Ikke sant!? Helt idiotisk!! Jeg er hjemmeværende med vår datter på 1,5 år, og det betyr at han ikke får være hjemme med oss.. Bare i de 2 ukene etter fødselen..

Argh! Hvor er logikken?

Skrevet

Jag syns det ær merkeligt att ikke far fristående fra mors situasjon opparbetar sig fødselspermisjon- Men jag visste det var sån.

Det jag syns ær ænnu merkligare ær att mannen ikke jobber hardare før dette. Vill ju tro att de typiskt manliga fagorganisationerne har litt jobb og gøre hær. Jeg håper noen men roper høyt snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...