♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Aner ikke hva jeg skal kjøpe.. Ikke klær, leker, penger...
heisand? Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 sånne klosser til å putte ned i riktig hull. liten ball.
Mersa og gutta <3 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Vi kjøpte stol fra malurten.no Ellers fikk han gåvogn, bøker, duplo, briotogskinner og en god del klær...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Klær som han trengte... barna er ikke så nøye på hva de får før tidligst 4-5 år (mine ihvertfall) så dda kjøper jeg ting de trenger frem til da...
Tante Bassa Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Dere kan jo kjøpe noen fine bøker/sangbøker eller cd.
~Milly~ Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Reimatec vinterdress, en del ullklær, og noen nye uteleker. Hun bryr seg ikke så mye om gaver, så vi gav ting hun trenger. Får mye leker av familie og venner uansett
Gjest Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Første fikk forresten redningsvest og babyhuske på sin 1års dag.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Det er jo ikke så mye igjen da, om både klær, leker og penger er utelukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå