Gå til innhold

April: Jeg har en STOR hemmelighet! Har noe med voksende mage å gjøre;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

JIPPI!!!

 

Endelig vår tur!!! Har nå testa positivt, og lever for øyeblikket på en liten svevende sky:) Da er det bare å håpe at knøttet holder seg fast i 8 mnd til.

 

Kan ikke få sagt hvor glade vi er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, oj, oj - nå er jeg spent!!! Spesielt siden det stod et "endelig" inni der!

 

GRATULERER - og jeg krysser fingrene for at både mini i magen og mor skal ha det friskt, sprekt og flott de neste 8mnd (og seff etter det også)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spiren :o)

 

Håper jeg kommer etter.. Første mnd med pergo nå, så lov å håpe kanskje?

 

Kose dere med den voksende magen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!! Så bra at det endelig gikk deres vei!! Krysser fingrene for at de neste 8 mnd går i en fei og dere snart har enda et gull å glede dere over!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har rundt 13.mai:) Dere ligger vel et par uker før? Men er jo muligheter vi er i samme terminklubb?

 

Nyheten har begynt å synke litt inn nå:) Er så ufattelig glad. Vet jo at vi kan miste igjen, men tenker litt sånn at om jeg skal gå og bekymre meg for det nå, og kanskje miste i uke 9-10, så har jeg hatt 5-6 uker hvor jeg har hatt det bekymringsfullt. Får heller ta det om det kommer. Da har jeg iallefall levd 5-6 uker i lykkerus:)

 

Hvordan er formen din da? Jeg merker intet bortsett fra trøtthet og ømme bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg ligger vel muligens et par uker før deg i løypa. Tror terminen blir i overgangen april/mai - har ikke fått somlet meg til lege ennå....

Ja, vi kan jo fortsatt miste- jeg forsøker å ikke tenke så mye på det. Det blir som det blir uansett hvor mye vi bekymrer oss, og da er det jo best å la være?

Formen er relativt bra. Merker jeg blir fort kvalm hvis jeg blir gående sulte. Hoved probelmet er at jeg er så sabla trøtt og slapp *gjesp*

Holder på å sovne i bilen på vei til jobb, ved pulten min på jobb, på møter *dobbelgjesp* og så i bilen på vei hjem igjen. Sleper meg gjennom middagslaging og gjesper meg gjennom måltidet. Dormer på sofa'n fra barne-tv til 20.30 - da må jeg legge meg......For et trøtt liv.

 

Men, du, jeg lurer fortsatt veldig på hvem du er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Hadde vel egentlig tent å holde det hemmelig litt til, men hva er vitsen? ;)

 

Kan se ut som det ikke går helt rette veien for oss igjen da:( Har hatt mye spotting siste dagene. Ingen magevondt, men det hadde jeg ikke når jeg mista i fjor høst heller. Var hos legen i går for å ta en hcg prøve. Får svar på fredag eller mandag, og skal da ta ny prøve for å se om den stiger som den skal eller ikke. Er møkka kvalm, og har vært det siden lørdag, så det mente han var et godt tegn. Bortsett fra at jeg spøy i endinga sist jeg mista og.. Så er vanskelig å ta ting med ro her.

 

Spurte han samtidig da, hvis vi mister nå, hva som skjer videre. Jeg skulle akkurat begynne med utredning nå, også ble jeg gravid samme mnd. Vi har prøvd i to år tilsammen, og mista en gang på veien. Vil nødig måtte prøve ett år til, før vi får utredning igjen. Heldigvis slipper vi evt. det (håper jo denne spira klorer seg fast nå, men i verste fall...). Vi har blitt lovet å sendes rett til utredning. Så det er en fattig trøst om det skulle gå galt nå.

 

Trøttehet ja.. Kjære vene er det mulig? Seneste kvelden jeg har hatt siste uka er 2215, men det var pga kveldsvakt. Ellers ligger jeg godt plamnta i senga halv ni-ni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så glad jeg ble, Mammaen!! Krysser alt jeg har for at dette skal ende godt for dere :o))))

 

*kjempeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! :) Kommer mye gammelt blod og klumper nå, så dette var nok en kortvarig glede.. Sies at man ikke skal gi opp håpet før diagnosen er der, men ser meget mørkt ut her nå. Ser ikke helt vitsen nå i å holde i håpet, når jeg ser og føler hvordan kroppen er nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff... Krysser fingrene for deg til det siste... Men om det nå ikke klaffer denne gangen er det godt å vite at dere blir ivaretatt i systemet og får utredning og bistand videre så dere forhåpentligvis kommer i mål innen rimelig tid... Misunner deg ikke den situasjonen du er i nå, vondt å ikke vite, vondt å være sikker på at dette er slutten... Har ikke opplevd det du nå går igjennom, men følte det som å miste et ufødt barn når vi gikk ifra hverandre for et år siden, siden vi hadde aktivt prøvd i et halvt år på familieforøkelse når han flyttet ut. Ekstra tøft var det når han greide å smelle den nye dama på tjukken en måned etter at han flyttet ut... Det å ha et dypt barneønske og å føle drømmen innen rekkevidde gjør et nederlag ekstra vondt å bære... Du har all min sympati på det du nå går gjennom... Life sucks innimellom, men heldigvis kommer det oppturer i kjølvannet...

 

Lykke til videre... *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...