.Lillemy. Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 har ekstremt vondt i korsryggen, har dette noe med graviditeten å gjøre?? har aldri hatt problemer med ryggen før.. er ca 4 uker på vei
mumitrollet Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 hei Ja det er godt mulig graviditeten er årsaken. Selv er jeg utrolig stiv i korsryggen men kan ikke si jeg har direkte vondt, heller noe ubehagelig av og til. Var ekstremt stiv natt til søndag men er bedre igjen nå. D hjelper meg å trene:-)
.Lillemy. Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 jeg har kjempe vondt i korsryggen, klarer ikke å bøye meg ned skikkelig, og sliter med å plukke opp ting på gulvet.. noen andre som har det sånn? og noen som har noen tips?
*Måneskinnsjenta* Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde mye vondt i korsryggen hele veien fra IKM tom uke 5. Vond korsrygg var det jeg merket graviditeten på aller først - fikk mistanken da. Nå er jeg i overgangen uke 7-8 og jeg har begynt å få vondt i korsryggen igjen, og det stråler ned i venstre hofte. Tror det er bekkenet som begynner å reagere på hormonene.
.Lillemy. Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 huff, er jo kjempe vondt:( men har du vært til legen og hørt hva du kan gjøre? jeg tenkte å vente noen dager og se hvordan det går. hva kan legen eventuelt gjøre? hjelper ikke med sykemelding iallefall, for hvis jeg er for mye i ro, så gjør det vondt verre.. må holde meg i passe aktivitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå