Gå til innhold

Har dib blitt ett mobbe forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at der hersker veldig mye , du skal være sånn og slik ellers så passer en ikke inn på dib.En skal ikke ha egne meninger og en skal heller ikke ha td fregner, rødt hår,ha høy/lav inntekt osv..

En skal ha de skoa eller den dressen, den vogna eller den kroppen...

Skremmende i grunnen at dib har blitt slik.

Eller har det alltid vært slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.... og kommer alltid til å være sånn...

Skrevet

Hallo, det er i hovedsak et kvinneforum, så det har alltid vært slik og vil alltid være slik. Sil ut, brøl ut når du føler det trengs....men like greit å innse...sånn er det bare.

Skrevet

Ok, det er bare så trist at en skal bli dømt for den minste ting..

Skrevet

Det var ikke slik da jeg var innom her for et par år siden. Føler at det er flere umodne mødre her nå enn før, for å være helt ærlig.

Skrevet

Jeg syns det alltid har vært slik her inne, siden jeg begynte å vanke på bim og nå dib.

Jeg prøver for det meste å drite i det som jeg finner rett og slett lavmål, men selvfølgelig...hehe..enkelte ganger måå jeg bare skrive noe tilbake.

Ikke vet jeg, noen føler vel kanskje presset og andre ikke.

Jeg kjøper hva jeg vil ha selv, om det skulle være middag, sko, troll, reima, reflex og gud bedre alt mulig annet.

Men jeg har pleid å ta pauser fra dib jeg da, når jeg syns det blir for ille så er jeg vekke i uker og av og til måneder av slengen og heller bruker tiden sammen med familien.

Men det som til stadighet dukker opp her inne er dette med de poppise og hvordan "alle" andre havner i bakgrunnen. Jeg er mye enig i det jeg. Her har alltid vært en hard kjerne, bim også har hatt det. Heh, men men..har aldri vært blant de virkelig poppise jeg da. Så regner meg for veggpryd å være selv etter årevis bim- og dibbing.

Skrevet

Jeg syns det har vært sånn hele tiden, men etter at jeg slapp å lese hets fra anonyme på Skravlesiden (og ikke orker å lese på Krangle/anonym noe særlig selv uten å føle meg helt paranoid etterpå) så har det faktisk blitt bedre. Jeg syns ikke det er så mye dømming på akkurat dene siden av foraet, selv om enkelte meninger synes å være i mindretall. Jeg liker Reima, men jeg dømmer ikke de som liker noe annet. Hva andre legger i mine uttalelser kan jeg ikke si noe om, men jeg føler i alle fall jeg har mitt på det rene. Og prøver alltid å gi hyggelige svar selv om jeg ikke er enig.

Men ja; innimellom får jeg veldig flashback til ungdomsskolen ,o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...