Gå til innhold

Leser dere innlegg kun fra de som har kjente nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del leser bare de som har overskrift som fenger meg.

Jeg ser ikke alltid etter hvilket nick som står under innlegget en gang.

Jeg har heller ikke følelsen av at noen er mer populære enn andre her.

Har selv som regel alltid fått svar på ting jeg lurer på, og jeg er ikke et kjent nick her på dib.

Hva føler dere andre når det gjelder dere selv da? Er det mange som føler de blir oversett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg leser etter

1 om overskriften fenger

2 om det er en artig/intresang/iriterende person som skriver

for ja det er morsomere og lese spetakkel sine inlegg en XXXXXXX sitt, og det er mer intresangt og lese pila sine svar en mange andre sine osv osv.

Skrevet

siden jeg ikke er her så ofte, aner jeg ikke hvem som har kjente nick, leser bare det som interesserer.

Hvis det er folk som henger mye her inne kan det jo være at noen blir type nettvenner og dermed leser det hverandre skriver, og følger opp for å holde litt kontakt. Vet ikke, men ville ikke synes det var så rart.

Skrevet

Jeg leser bare overskriftene ... ikke hvem som har skrevet innlegget.

(Eller, jeg leser jo hvem som har skrevet dem, men først etter at jeg har åpnet og lest det.)

Noen nick er definitivt mer aktive enn andre, og for de som kjenner hverandre privat er det nok mer aktuelt å svare på tråder man ellers ikke hadde funnet så interessante.

Jeg er relativt aktiv her inne, og min erfaring er at det er veldig tilfeldig hvilke innlegg som får god respons og ikke.

Enkelte dager får jeg masse svar på alt jeg skriver, og andre dager virker det som om innleggene mine kun er synlig for meg selv ;-)

Tror det er nokså tilfeldig hvilke nick og tråder som får svar. Men klart, noen er jo her inne mye, og har samtaler gående på "livet her inne" mer enn de egentlig spør om råd. Og slike skravletråder kan jo ofte bli betraktelig mye lengre enn de som postes av noen som trenger råd ang. noe mer konkret. Det er jo ofte pga skravlebehovet mange er her inne, ikke nødvendigvis for å søke hjelp og råd ;-)

Skrevet

Nei, overskriften er viktigst... Noen få leser jeg innlegg pga nick, da pga av at dette er personer jeg feks snakker endel med på msn, men dette er kun noen få personer vel og merke.

Skrevet

Nei. Svarer om overskriften fenger eller jeg kan hjelpe til.

Skrevet

Samme som Alba34, men jeg kikker også på innlegg skrevet av de jeg var inne på BliGravid sammen med. Noen av oss var der en stund.

Skrevet

Det virker sånn desverre, at andre gjør det ja... For når JEG spør om noe...DA er det INGEN som svarer! Ganske irriterende! Og jeg spør om mer viktige ting....enn som f.eks hva jeg har gjort i dag eller andres meninger om ting i hverdagen....

Skrevet

her signerer jeg *missbenz* slik er det hos meg også... får sjelden svar føler jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...