Gå til innhold

Typisk mannfolk? ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I går var jeg på skolen fra 9-14, og på jobb fra 15-22..var hjemme nesten 22.30, mao SLITEN!

Så var det på'n igjen idag, med skole fra 9-14. Nå skal det sies at det er noen år siden jeg fikk denne "inputen" heeeeeele dagen, så kjenner det er litt slit nå i starten.

I går hadde gubben begge ungene hjemme, og jeg syntes han var kjempeflink (som om jeg aldri har det...)

I dag sa jeg til han at han måtte rydde nede etter at vi har tatt ut endel ting av rommet til eldste, bla en svæææææær eske med leker, madrass og noen ekstra dyner, osv... (de ligger slengt i gangen)

Nei, det kunne han ikke....han skulle klippe plenen! Jeg ler meg skakk.... Så da hadde han liksom ikke tid?! Jeg har fra 15-nå satt på en vask, en oppvaskmaskin, støvsuga, rydda og vaska kjøkkenet, mata minsten, holder på å lage middag til meg og eldste, OG vært på posten og henta en pakke....

Er det bare mannfolk som er trege eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

(det skal sies at vi har omtrent 100 kvm med gress......)

Skrevet

Det er i alle fall typisk min mann ;o) Èn ting av gangen er nok å se for seg, likso :o)

Skrevet

Fant en gang et kort som viste forskjellen på hvordan menn og kvinner koker te. Mannen setter kjelen på komfyren og stiller seg ved siden av for å vente på at vannet skal koke. Kvinnen setter på kjelen, tar oppvasken, henger opp noe klær, bretter klær osv.... mens vannet koker.

Jeg kjenner meg i hvert fall veldig igjen i det bildet. ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe Sessa, du har nok et poeng der! Kan ikke gjøre mer enn en ting på en gang! :)

Jeg kan fint rydde gangen, sette på en vask, og en tørketrommel FØR jeg kommer meg inn på badet på morran... Så rydder jeg ALLTID kjøkkenet mens jeg lager mat.... (om jeg ikke rekker det før....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...