Gå til innhold

Mannen min er utro!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

neida, jeg ville bare ha oppmerksomheten din!

når begynte babyene deres å strekke seg etter dere når du sier "kom" og tar hendene mot dem?når sa de sitt først ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du synes ikke selv du sutrer en smule nå?

Det er jo ikke akkurat mye aktivitet her inne på denne tiden, og spørsmålet ditt hadde sikkert fått flere svar inne på småtroll 0-1.

"buhu, jeg får ikke den oppmerksomheten jeg vil ha på DIB..."

Skrevet

Tja.. husker ikke helt. Er i hvertfall 6 1/2 mnd nå og har gjort det ganske lenge.

Skrevet

pffft.... testet bare en teori :-p

men jeg synes det er irriterende å skrive innlegg på innlegg uten å få svar... er utrolig irriterende når du ser en med et kjent nick får 14 svar på om hun skal vaske huset eller ei....

er et forum bygget på populæritet fremfor relevans.... ikke alltid jeg er det selv, jeg kan spør om en ting den ene dagen, noe så simpelt som hvor mye barna veide/målte ved 6 mnd kontroll eller ved 3 årsalderen, og få 3-4 svar, og neste dag er det en annen med et populært nick som spør om nøyaktig det samme, og får over 20 svar.... det er irriterende! rett og slett...

Skrevet

øj, jeg ville jo lese om han utro mannen. Det andre husker jeg ikke, kjeeedelig, ha ha

Skrevet

det er et naturlig resultat av at folk føler de kjenner verandre, eventuelt at folk føler den og den er morsome/intresange/teite osv.

jeg fatter egentlig ikke hvorfor folk blir sure forde andre får flere svar på et innlegg en dem selv.

Skrevet

Tull og tøys! Om man får svar eller ikke kommer nok mer ann på hva man spør om. Mange innlegg her (av både kjente og ukjente) som jeg ikke aner hva jeg skal svare på. Svarer ikke bare for å svare på ordentlige innlegg. Men klart det er lett å få mange vsar på vaske huset og middagsinnlegg, fordi der kreves ikke store hjernekapasiteten for et svar.

Skrevet

jeg er helt enig med deg:) er ikke lett å få svar noen ganger:) jeg prøver å svare på alle sp som jeg kan svare på:) men er desverre ikke alle jeg kan:) jeg er ikke så erfaren:) har en gutt unge her på bare 3mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...