Gå til innhold

Reimadresser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som er så spesielt bra med de, som ikke litt billigere andre dresser har? Har aldri hatt Reima, og har aldri hatt en våt ell. kald unge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har heller aldri brukt reima, men hun har heller aldri vært verken våt eller kald...

og hun er høyt og lavt KONSTANT!!=)

Skrevet

Skjønner liksom ikke greia med å bruke 1000 - 1500 kr på en dress som varer en sesong, og så syntes du kanskje det er greit å ha 2, sånn for vasking osv. Nei det har ikke jeg råd til ihvertfall

Skrevet

Grunnen til at vi velger Reima er fordi jeg synes ofte de "billig" dressene har dårlig passform og gjør det vanskleig for barnet å bevege seg i. Vind og vanntette.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk som IKKE kjøper Reima skal legge seg oppi hva andre gjør. Er alltid noen som må fortelle at "billig" dressene er like gode osv. Ja kjempebra at du synes det. Bruk det du er fornøyd med, så gjør jeg det samme

Skrevet

Jeg har valgt Reimatec etter to dresser av billigere varianter som jeg ikke har syns holdt mål, enten det er pga manglende pusting eller dårlig passform + "tung". Men så har jeg også fått igjen for det ved å ha en dress man knapt kan se er brukt etter en sesong til tross for høy aktivitet i bhg og man kan selge videre og dermed ikke ha brukt så mye penger likevel. Eller la dem gå i arv til søsken sånn som vi gjør. Vil heller legge pengene i noe jeg "vet" virker enn å prøve meg frem med ting jeg føler har større sjans for ikke å virke, selv om det alltid er noen fornøyde brukere. Hadde jeg overhodet ikke hatt råd, hadde det jo vært en annen sak, selvfølgelig.

Skrevet

Bare lurte jeg.

Om det var merket eller en annen god grunn:)

Skrevet

det er bra dere er fornøyd med billig dresser. men her har jeg sett at reima er best. jobber i barnehage selv og her på vestlandet er det omtrent aldri veldig kaldt og masse snø. her er det mye regn. og når det en gang i blandt dukker opp litt snø så er det kliss våt. det er derfor best med en dress som er helt vanntett..

reima dressene er helt vanntette. i fjord hadde ikke datteren min som da var 1 år regntøyi barnehagen. hun brukte kun den dressen samt at hun brukte ecco goretex sko. aldri var hun våt... og hun svømte i dammene...

jeg kjøpte en reflex dress nå i vår. sånn vår og høst dress.. den var iallefall ikke vanntett.. den ble hun kliss blaut i i dag... glad reimaen jeg kjøpte i vinter passer enda så hun kan begynne å bruke den nå når det blir kaldere ute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...