berta Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Har vært på sykehuset for kontroll i dag, pga høyt bt og litt eggehvite i urinen.. Fikk en jordmor til å ta stripping på meg. Jeg mener terminen min er i morgen, og ul termin er 12 september. Jeg var i alle fall moden, og hun fikk en finger inn... Strippingen tok ikke mer en 10 sekunder, og var ikke noe vond i det hele tatt :-) Ville bare oppmuntre de som gruer seg til det, det var virkelig ingenting å være redd for ! Så nå håper jeg at det skal skje noe snart.. Hadde litt blødning etter strippingen, men ikke mye.. Noen som har blitt strippet før fødsel før, og hvor lenge gikk det før det skjedde noe ? Med min første gikk vannet bare noen timer etterpå ( etter sex... ;-) ) Så håpe, håpe !!
Artemis*på overtid* Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Så godt for deg!!Og godt å høre at det kanskje ikke er så vondt... Lykke masse lykke til!
ballblom Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Inne og snoker fra DIB jeg :-) Min baby var ute litt over ett døgn etter strippingen, så hos meg ga det iallefall resultater veldig kjapt! Ei venninne fødte to dager etter stripping :-) Masse lykke til, jeg krysser fingrene for at riene setter igang i natt :-)
lana<3 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg tror at hvis du er moden så går det fort og lett å bli strippet. Jeg ble strippet igår 37+3 og fødselslegen holdt på i 5 min og dro og dro, til jeg nesten datt av undersøkelsebenken. Hun dro meg faktisk så hardt siste gang, at jeg seilte jeg bortover benken og guuuuud det gjorde vondt. Blødde godt etterpå og etterhvert gikk det over til masse rosa slim, idag er det helt rolig og ingenting blod eller slim. Venninna mi har på en og en halv uke blitt strippet 3 ganger og har ikke gått i fødsel, hun syntes heller ikke det gjorde vondt og der var også bare et lite nipp så var det gjort. Hun har gått fra 1cm til nå idag 3 cm åpning og det skjer null og nada....hun fikk i tillegg igangsettingsakupunktur idag...men nei...
lana<3 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 hun er forresten også 3 dager etter termin idag
lana<3 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Hmmm...liten oppdatering, skulle bare gå på do nå, og nå har slimproppen begynt å gå....så kanskje dette virker på meg, gudene vet...
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 jeg har blitt strippet to ganger til nå.. lite som har skjedd her :-/ er helt moden med over 5 poeng på denne skalaen! skal til jordmora å bli strippet igjen i dag, så får vi håpe på mere resultater lykke til!
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 hvordan går det i dag forresten berta?? ser du la inn innlegget ditt i går..
Sivert Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Hvorfor ble du strippet så lenge før termin? Trodde de kun gjorde det rett rundt termindatoen jeg. Spennende at det begynner å skje ting
Mrs. Bouquet Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Innen 12 timer etter stripping er det vanligst at det skjer noe. Men det er fortsatt håp inntil 24 timer etter. Ja, så er det jo selvfølgelig en sjanse for at man noe kan skje etter det også, men ikke pga. strippinga i seg selv. Så er det gått 24 timer etter stripping så har ikke det hatt noen umiddelbar effekt annet enn at det kanskje hjelper til å modnes enda mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå