solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Våknet med rød øye og verk søndag morgen. Hele dagen var det kun rødt, ikke mer verk. Mandag morgen fremdeles rødt og verk, resten av dagen slik som søndag. I dag bare litt rødt, ikke noe verk, men i morges var det andre øyet også rødt og mye verk. Fortsatte å verke litt 4.5 timer etter at jeg stod opp, men etter det har det bare vært rødt. Ingen av øynene har vært vonde. Og det som begynte er jo snart bra igjen.... Kan det ha vært en liten øyekatar som bare går over av seg selv???
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Her har vi hatt noe øyegørr flere ganger, kun trengt medisinering 1 gang. Har vasket rent med ren klut og varmt vann, vasket hendene godt og unngått unødig pilling i øynene, og da har det som regel gått over i løpet av et par dager.
balsam Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 leste netopp i det nye foreldre og barn bladet der en lege uttalte seg om bruk av medisiner på barn..spes pencilin og antibiotika... og han sa at øyebetennelse skjeldent trengte å behandles=)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 da er det sikkert det jeg har/hatt, kan ikke skjønne hva annet det er ihvertfall.... Tusen takk for svar =) Da skal jeg fortsette å være forsiktig så jeg ikke smitter noen av guttene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå