Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 er sliten, trett, gråter daglig og mister mer og mer kontakt med samboeren og babyen våres på 3.mnd er jeg stort sett bare lei av og blir lett sinna når ting ikke går min vei. jeg og samboeren flyttet sammen for 2 år siden og fikk nylig en liten gutt, men nå er jeg egentlig mer ulykkelig enn jeg har vert noen gang
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 kontakt fast legen din.dette som du beskriver her høres ut som fødsels-depresjon. håper et ordner seg for dere!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Uff da...høres helt forferdelig ut... Det er ikke det at du er sliten da? Er vanvittig følsom for tiden også og det pleier å være som verst når jeg ikke har sovet godt nok. Kanskje det er lurt å ta kontakt med helsestasjonen der du bor? kan jo være fødselsdepresjoner. Der er ikke bare bare å få livet vårt snudd på hodet over natten av en liten baby... Lykke til ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå