tarzanjenta Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 I dag klarte jeg det kunststykke å gå i feil begravelse. Kom noen minutter for sent, så jeg stod i gangen en stund, men siden datteren min sov i vogna, så tenkte jeg at jeg kunne vente utenfor til de kom ut. En gammel nabo som var død, tenkte bare jeg skulle kondolere kona hans. Så etter en stund går dørene opp og ut på trappa kommer alle sammen og kikker på meg som står ved siden av. Etter en stund begynte det å slå meg at jeg kanskje hadde gått feil, for kona hans var jo ikke der.... Tilslutt kom presten som jeg skulle ha dåpssamtale med, på kontoret hans lå det en lapp medinfo over begravelsen i dag, en dame i 80 årene og absolutt ingen mann i 50-årene! HJÆLPES SÅ PINLIG! Gubben kommer til å flire på seg brokk når jeg forteller det! Ammetåke?????
iznogood Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 uffda :-) men det var ikke så pinlig heller, da - du fikk vist at du er et snilt og omtenksomt menneske. og gid jeg hadde gjort det samme sist fredag - da hadde jeg mulighens havnet i en begravelse som var respektfull og verdig.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Nå ble jeg litt morbid nyskjerrig, iznogood - har du vært i en begravelse som ikke var respektfull og verdig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå